Tuesday, April 10, 2012

Pendaftaran SSM

kembali menulis blog.. macam lawak je aku menulis blog yee.. hehehe

Alhamdulillah.. 
pagi tadi pergi ke pejabat SSM di seberang jaya (bagunan KWSP) agak ramai la untuk menanti giliran untuk register nama syarikat ... 3 nama yang ku tulis diborang tapi nama yang ku sendiri impikan 
"MBM ENTERTAINMENT"
 menjadi kenyataan.. Dengan pembayaran RM70 untuk pembayaran pendaftaran nama syarikat.. 

Pada petangnya,
 aku terus pergi cari barang.. dengan modal yang x seberapa, aku dpat brang2 yang ku inginkan set pa system.. insyaALLAh selepas ni akan terus memulakan bisnes.. bt masa sekarang ini kerja part time aku smbil2 aku masih study di uitm.. 2 sem lagi weii.... jom2 tidur.. esok nak "try test" set baru nie.. kotak pon x bukak lgi.. hehehe... 
inilah bingkisanku tuk malam nie..maafla.. x pandai bt warna warnie.. hehehe 


bubye..:)


ni sijil dari ssm..:)



Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 comments

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© MBM Entertainment
Designed by Afiey