Friday, December 31, 2010

KALIMAH ALLAH DI KEPINGAN BUAH SUKUN..

assalamualaikum... 
saya ada picture2 menarik dan yang memeranjatkan saya diakhir 5 jam sebelum 2011 menjelang ... pada jam 6 petang emak dan adik2 saya mengambil buah sukun dri pokok sukun di belakang rumah.. pabila adik saya menghiris buah sukun itu untuk dibuat kepingan sbagai cucur , tiba2 adik saya terperasan , 2 3 keping potongan terdapat kalimah ALLAH.. jadi sy mengambil inisiatif untuk mengambil gambar dan berkongsi bersama2 kawan2 yg lain... melalui ini lah dpt dilihat betapa hebtnya ciptaan ALLAH .. dan mungkin ada hikmahnya disebalik kalimah ALLAH ini ditunjukkan kpada keluarga saya... jadi apa yg baik ini dpt dikongsikan bersama... saya sertakan gambar2 trsebut untuk berkongsi .. 

BUAH SUKUN..










drpada: muhammad bakhtiar mazlan
              permatang tok bidan, butterworth

Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

0 comments

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© MBM Entertainment
Designed by Afiey